piątek, 15 sierpnia 2014

róże sierpniowe

W sierpniu rozpoczęło się drugie kwitnienie róż, niektóre już wystartowały pełną parą inne jeszcze się ociągają. Staram się aby w ogrodzie było jak najwięcej róż pachnących i powtarzających kwitnienie - te cechy są dla mnie najważniejsze.
róża Mary Ann - nowy nabytek, ale już mnie ujęła swoim pięknem, to róża nostalgiczna i kolor ma niezwykły.


Crocus Rose, także nowy nabytek i jestem bardzo z niej zadowolony, mam nadzieję, że w przyszłym roku pokaże już w pełni swoje piękno. Wyhodowana przez Davida Austina w 2000 r. Nazwa nawiązuje do nazwy stowarzyszenia o nazwie Crocus Trust zajmującego się pomocą ludziom chorym na raka jelita grubego. Jest to róża angielska oczywiście.



2 komentarze:

  1. Crocus Rose przypomina mi Kronprincess Mary po pelnym otwarciu ma gęsty żółty środek:) i pięknie pachnie a Mary Ann też ładniutka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Crocus Rose jak rozkwitnie to prawie biała jest

    OdpowiedzUsuń